Philippe Villemus

Philippe Villemus - Qui est riche ? : La vérité sur les riches, les pauvres et les autres… [Repost]

Philippe Villemus - Qui est riche ? : La vérité sur les riches, les pauvres et les autres…
2007 | ISBN: 2212539908 | Français | 262 Pagine | PDF | 16 MB

Qui est riche ? : La vérité sur les riches, les pauvres et les autres...  eBooks & eLearning

Posted by tot167 at Oct. 17, 2009
Qui est riche ? : La vérité sur les riches, les pauvres et les autres...

Philippe Villemus, "Qui est riche ? : La vérité sur les riches, les pauvres et les autres…"
Eyrolles | 2007 | ISBN: 2212539908 | 262 pages | PDF | 8,2 MB
Philippe Herreweghe, Collegium Vocale - Ludwig van Beethoven: Missa Solemnis (2012)

Philippe Herreweghe, Collegium Vocale - Ludwig van Beethoven: Missa Solemnis (2012)
EAC | FLAC (image+.cue, log) | Covers Included | 01:15:17 | 806 MB
Genre: Classical, Choral | Label: Phi | Catalog: LPH 007

Philippe Herreweghe's 2011 recording of Ludwig van Beethoven's Missa Solemnis in D major receives high marks, not only for the elegant period treatment, but also for the profound conviction of the performance. The Collegium Vocale Ghent and the Orchestre des Champs-Élysées deliver the music with a somewhat smaller sound than one usually hears in modern performances; the Classical proportions of the ensembles allow details to stand out with utter clarity and the choral parts to move with greater fluidity and transparency than permitted with much larger choruses.
Ricercar Consort, Philippe Pierlot - Bach: In tempore Nativitatis (2013) [Official Digital Download 24/88]

Ricercar Consort, Philippe Pierlot - Bach: In tempore Nativitatis (2013)
FLAC (tracks) 24-bit/88.2 kHz | Time - 67:44 minutes | 1.14 GB
Studio Master, Official Digital Download | Artwork: Digital booklet

Just in time for Christmas the Ricercar Consort present three festive works by JS Bach, where an exuberant ensemble, with flutes, oboes, trumpets and timpani, and voices to express the comfort and joy inspired by the Nativity. The Ricercar Consort was founded in 1980 by harpsichordist and now director Philippe Pierlot. They have made a significant discography, especially on the Mirare label, where their recordings have met with consistent acclaim and respect, in particular for their exceptional „Magnificat“.
Sky Ferreira - Philippe Biancotto Photoshoot 2013 for Madame Figaro

Sky Ferreira - Philippe Biancotto Photoshoot 2013
38 jpg | up to 2048*1308 | 29.19 Mb
American singer and actress

Le plan marketing à l'usage du manager (repost)  eBooks & eLearning

Posted by interes at Dec. 3, 2013
Le plan marketing à l'usage du manager (repost)

Philippe Villemus, "Le plan marketing à l'usage du manager"
French | ISBN: 2212542453 | 2009 | 225 pages | PDF | 3 MB

Qu'est-ce qu'un plan marketing ? Comment l'intégrer dans le projet et les valeurs de l'entreprise ? Comment faire un diagnostic de la situation ? Comment fixer les objectifs et choisir la stratégie ? Comment agir sur le mix ? Comment budgéter et présenter le plan marketing ?
Othilia Simon & Daria Pleggenkuhle by Philippe Cometti for Zoo #37 Winter 2012/2013

Othilia Simon & Daria Pleggenkuhle - Zoo Winter 2012/2013
13 jpg | up to 1818*1200 | 11.62 Mb

Le plan marketing à l'usage du manager (Repost)  eBooks & eLearning

Posted by roxul at May 3, 2012
Le plan marketing à l'usage du manager (Repost)

Philippe Villemus, "Le plan marketing à l'usage du manager"
French | ISBN: 2212542453 | 2009 | 225 pages | PDF | 2,9 MB

Carla Bruni - Philippe Leroux Photoshoot 2007  Graphics

Posted by nrg at Dec. 19, 2011
Carla Bruni - Philippe Leroux Photoshoot 2007

Carla Bruni - Philippe Leroux Photoshoot 2007
46 jpg | up to 2430*3637 | UHQ | 57.8 Mb
Italo-French singer, actress, and former model

Le plan marketing à l'usage du manager  eBooks & eLearning

Posted by ph4rr3l at Dec. 17, 2011
Le plan marketing à l'usage du manager

Le plan marketing à l'usage du manager by Philippe Villemus
Eyrolles (15 janvier 2009) | ISBN: 2212542453 | 225 pages | PDF | 3 MB

Qu'est-ce qu'un plan marketing ? Comment l'intégrer dans le projet et les valeurs de l'entreprise ? Comment faire un diagnostic de la situation ? Comment fixer les objectifs et choisir la stratégie ? Comment agir sur le mix ? Comment budgéter et présenter le plan marketing ? Comment le mettre en oeuvre, le contrôler et le réviser ? Comment concilier marketing, développement durable et respect de l'environnement naturel ? Cet ouvrage apporte avec limpidité et rigueur des réponses à toutes ces questions. II donne aux dirigeants les clés pour concevoir et exécuter un plan marketing qui permette de gagner plus de profit, de chiffre d'affaires et de clients. Les points forts